Zalando is dan toch langs geweest - Reisverslag uit Belgiek, België van Watersportklassen Mariagaarde - WaarBenJij.nu Zalando is dan toch langs geweest - Reisverslag uit Belgiek, België van Watersportklassen Mariagaarde - WaarBenJij.nu

Zalando is dan toch langs geweest

Door: Juf Kris

Blijf op de hoogte en volg Watersportklassen

13 Mei 2014 | België, Belgiek

Zalando is dan toch langs geweest, wel met een beetje vertraging maar ja hoor, deze namiddag hebben we reeds enkele zonnige periodes gehad. Deze voormiddag één buitje en net na de middag nog ééntje. Dat is het qua regen tot nu. Sommige optimistische zeilers onder ons vroegen me al om zonnecrème te brengen. We hebben ook bezoek gehad, mevr. directrice is een kijkje komen nemen en heeft ook mee geproefd van de tomatensoep, balletjes in tomatensaus, puree en groentjes en als dessert chocoladepudding. Er ligt ook een dik pak brieven te wachten om uitgedeeld te worden. Wat gaan er straks blije gezichtjes zijn.

  • 13 Mei 2014 - 15:44

    Gerd (mama Chloë):

    Dag allemaal,

    Ben ik blij met dit berichtje heb al veel aan jullie gedacht (vooral aan Chloë). Hopelijk is dit het begin van nog beter weer! Kijk al uit naar de foto's! Nog veel plezier deze avond.

    Dikke zoenen en knuffels voor Chloë

    mama, papa en Thomas en Rebel

  • 13 Mei 2014 - 15:45

    Gerd (mama Chloë):

    Dag allemaal,

    Ben ik blij met dit berichtje. Ik heb al veel aan jullie gedacht (vooral aan Chloë). Hopelijk is dit het begin van nog beter weer! Kijk al uit naar de foto's! Nog veel plezier deze avond.

    Dikke zoenen en knuffels voor Chloë

    mama, papa en Thomas en Rebel

  • 13 Mei 2014 - 15:57

    Marijke Mama Van Céné:

    Hoi
    Ben blij dat het zonnetje al zich al een beetje laat zien .
    Morgen zou het nog meer schijnen allé als ik het weerbericht mag geloven.
    Hier een boobschap voor Céné : wat je broer zegt is niet waar, hij plaagt je maar wat.
    Een DIKKE KUS van Mama en een likje van Beau.

  • 13 Mei 2014 - 16:20

    Wendy(mama Fleur):

    Wat ben ik blij met de nieuwe foto's en de commentaar.Ik zie al dat je goed op een zeilplank kan staan fleur goe bezig.Ze voorspellen beter weer das goed he.Amuseer je nog dikke kus mama xxx

  • 13 Mei 2014 - 16:22

    Mama Boyd:

    Dag Boyd, Wat heb jij vandaag gedaan? Nergens op de foto?? hebt gij u verstopt in uw valies?

  • 13 Mei 2014 - 16:35

    Peggy (mama Van Natalie):

    Super dat je vandaag moest kajakken he Natalie. En kan je het al wat want dan kan ik in Frankrijk bij jou in het bootje he en niet meer bij papa want dan gaan we weer overkop. ssssst niet zeggen he maar papa kan totaal niet roeien hihi.
    Dikke kus mama

  • 13 Mei 2014 - 16:39

    Jani En Flappy (dierenvriendjes Van Jill):

    Lekje van de Jani en snuffeltje van Flappy!!

  • 13 Mei 2014 - 16:56

    Marleen:

    dag dikke vriend ! amai zo regenen vandaag he , hopelijk wordt het vanaf morgen beter hoor !
    dikke kussen van iedereen xxxxxxx we bebijken de foto's !
    tot vrijdag Jens grtjs mama en papa xxxxxxxxxxx
    We sturen de zon voor iedereen xx

  • 13 Mei 2014 - 16:58

    Moeke En Opa Van Wout:

    Dag Wout,

    Ik zie dat je weer een fijne dag hebt gehad, wij zagen jou bij de kajakkers! Vanaf morgen wordt het weder
    beter en zal de zon regelmatig te voorschijn komen!!! Tenminste als de weermannen het bij het rechte eind hebben, laat ons hopen anders kunnen wij hier binnenkort in de straat ook kajakken! Nog een fijne dag en wij kijken al uit naar morgen! Dikke knuffel Moeke en Opa!

  • 13 Mei 2014 - 16:59

    Katrin (mama Van Wout):

    Hoi Wout,
    Is de eerste nacht goed meegevallen? Goed geslapen?
    Vandaag gaan kajakken als ik het goed op de foto heb gezien?
    Was het leuk?
    Ben blij voor jullie dat het weer wat beter gaat worden!
    Het eten was precies ook al wel dik in orde. Geniet ervan jongen!
    Onze Jelle mist u enorm! Hij kan zijn draai hier niet vinden.
    Hij is al aan het aftellen naar vrijdag!
    Amuseer u maar heel goed !
    Dikke megaknuffel
    Mama

  • 13 Mei 2014 - 17:00

    Sandra (mama Van Jill):

    Tof dat we hier thuis een beetje kunnen meevolgen. Alleen beetje meer in beeld komen Jill :) en vooral lachen op de foto! We hebben een fotoke gezien waar je half zit te slapen :)
    Veel plezier en hier schijnt op dit moment het zonnetje! Ik stuur ze meteen naar ginder!

    Grtjs mama en papa

  • 13 Mei 2014 - 17:00

    Marleen:

    hoi mateke
    wij vinden jou nergens op de foto's hopelijk morgen he
    dikke kus Jens xxxxxxxxxxx

  • 13 Mei 2014 - 17:59

    Willia-roos:

    hallo
    broertjes ik mis jullie zeker niet hoor het is hier rustig zeg
    grapje hoor
    in het school was het ook heel rustig zonder 5 en 6
    maar ook wel heel stil op de speelplaats
    nog veel plezier groetjes van papa mama zus en foetschi

    ps:ik ben nu de oudste op de speelplaats hihi!

  • 13 Mei 2014 - 18:15

    Julie (zus Van Natalie):

    Dag Natalie,
    Ik heb gezien dat je vandaag gaan kajakken bent!
    En dat is toevallig je favoriete watersport he ;) hahah
    Hopelijk ben je niet al te veel omgevallen want ik heb op de foto gezien dat je fameus nat was.

    Nog veel plezier daar voor alle waterkiekes!

    Groetjes Julie

  • 13 Mei 2014 - 18:15

    Papa Céné:

    Hoi Céné en Co.,

    Sorry dat Zalando te laat was met de levering, blijkbaar werkt de befaamde buschauffeur ook als koerier.

    We zullen hier omtrent maatregelen treffen.

    Voor morgen terug : rond 10 uur een dosis zonnestralen.

    Groetjes en veel plezier.


  • 13 Mei 2014 - 18:28

    Sandra Kerstens:

    Hoi. Sarah,

    Mamma hier. Je kan toch mee doen zie ik op de foto's. Daar ben ik blij om. Hopelijk gaat het al Een beetje beter met je arm. Is het koud ginder. De zo'n is deze namiddag hier beginnen schijnen. Ons Lisa heeft een brevet gezwommen. Ons Laura heeft toetsen gehad.

  • 13 Mei 2014 - 18:39

    Liesbeth (mama Aagje):

    Hoi, hoi,

    Dat zag er weer kei leuk uit vandaag !
    Amai Aagje, lukte het kajakken goed ? Precies wel hé.

    Maar uw gele regenbroek is precies nog even lang als gisteren, onze papa zegt dat je met een gerust hart een flink stuk van die broek mag knippen hoor.

    Nog veel plezier vanavond voor iedereen en voor de babbelkousen onder jullie, probeer ook een beetje te slapen :)

    Groetjes,
    Liesbeth


  • 13 Mei 2014 - 18:47

    Heidi (mama Jef):

    Hoi Jef, lekker in de modder gefietst zie ik. Ge hebt u toch eens goed laten gaan!! Het is hier maar stilletjes aan tafel met een persoontje minder. Nu moet ons Julie lawaai maken voor twee! De pony's zijn vandaag ook niet uit te stal gekomen. Te nat en te koud. Nu schijnt het zonnetje hier, hopelijk bij jullie ook en blijft het daar voor de rest van de week. Amuseer u nog vanavond en een dikke slaapkus van mama, papa en Julie. Xxxxx

  • 13 Mei 2014 - 18:47

    Heidi (mama Jef):

    Hoi Jef, lekker in de modder gefietst zie ik. Ge hebt u toch eens goed laten gaan!! Het is hier maar stilletjes aan tafel met een persoontje minder. Nu moet ons Julie lawaai maken voor twee! De pony's zijn vandaag ook niet uit te stal gekomen. Te nat en te koud. Nu schijnt het zonnetje hier, hopelijk bij jullie ook en blijft het daar voor de rest van de week. Amuseer u nog vanavond en een dikke slaapkus van mama, papa en Julie. Xxxxx

  • 13 Mei 2014 - 18:48

    Mama Quinte:

    het was zeker een leuke dag vandaag zo te zien op de foto's
    vanaf nu word het weer alleen maar beter dus kan je nog meer waterplezier maken

    groetjes
    mama quinte

    oja Quinte Slaaplekker

  • 13 Mei 2014 - 18:56

    Ilse (mama Andries):

    Hoi Andries,
    Hoe gaat het met je? Niet te nat geworden? Ik heb je maar op 1 foto gevonden vandaag, de groepsfoto dus heb ik je niet in actie gezien. Lukte het ? Het lijkt me toch wel moeilijk op zo'n plank hoor. Bij ons in Antwerpen viel de regen met bakken uit de hemel. Het geluid kwam door de muur van mijn klas. Heb dan ook vaak aan jullie gedacht daar. Nog veel plezier en je bordje leeg eten hé (hihi)
    Dikke kus van mama

  • 13 Mei 2014 - 19:04

    Emma ( Zus Van Marthe ):

    Hoi Marthe

    Het was vandaag voor jullie weer een topdag want het weer zat mee en jullie aten chocoladepudding. :) Ik ben stik jaloers want ik had een saaie dag op school en ik moet veel huiswerk maken, maar ondertussen ben ik wel je ninja aan het trainen op je I-pod! :)

    dikke kussen van Emma!

  • 13 Mei 2014 - 19:17

    Mama Van Nicolas Schoofs:

    Hoi Nicolas,
    Aan je lachebekje te zien op de foto's heb je het heel leuk daar!Ik ben zo blij dat je je amuseert en morgen wordt het weer veel beter hoor!
    En balletjes in tomatensaus! 1 van je lievelingsgerechten!Gelukszakje he...
    Is onze post al aangekomen daar?Dikke kussen van mama!
    Smmaaaaaaaaaaaak
    en super knuffel

  • 13 Mei 2014 - 19:23

    Marjolein:

    Hoi Mathijs
    Ik ben jaloers wanneer ik de foto's bekijk, jullie hebben het daar precies heel goed!
    De zon scheen vandaag toch al wat meer dus dan heb je waarschijnlijk al veel in en op het water gesport.
    Geniet ervan want het is een week om nooit te vergeten (en ik spreek uit ervaring!)

    Een kus van de zus, een knuffel van papa en een dikke zoen van ons moeke!


  • 13 Mei 2014 - 19:44

    Liene Dochter Van Tine(juf):

    Heb je het al goed gehad ?

  • 13 Mei 2014 - 19:55

    Mevr. Directrice:

    Beste iedereen : ik vond het supertof bij jullie vandaag!!!!
    Beste ouders : je mag fier zijn op jullie deugnieten : zij maken plezier, zien alles positief, kunnen tegen een stootje, lusten (bijna) alles, hebben (nogal) nette kamers en vooral : zij zorgen voor een keitoffe sfeer - iedereen hoort erbij!

  • 13 Mei 2014 - 19:56

    Marie Zus Van Rik:

    Dag Rik,
    Hoe gaat het met jou? Is alles leuk daar? Mis je ons niet te hard? Ik had in Lier heel veel regen maar we hebben wel lekker gegeten s'middags.

    Tot vrijdag!
    Kusjes Marie x

  • 13 Mei 2014 - 19:57

    Sophie De Zus Van(Nicolas En Olivier):

    beste


    Hopelijk komen ze terug heel thuis en niets gebroken

    Goetjes
    aan de broers
    Sophie

  • 13 Mei 2014 - 20:03

    Ilse (mama Van Nele):

    Hoi Nele
    Wat ziet het er allemaal leuk uit. Echt top! Benieuwd wat jullie vanavond nog gaan doen, maar dat lezen we morgen wel. Hier alles OK, ook met Snorie en Tripel. Heb je al accordeon gespeeld? Niet vergeten he (volgende week examen)! Hopelijk kan je genieten van een goede nachtrust want dat zal je wel nodig hebben na al dat sporten. Nog veel (water)pret!
    Een dikke knuffel van mama en papa, Stijn en Sara en een pootje van de diertjes!

  • 13 Mei 2014 - 20:08

    Erin Jans :

    Hey Lassse
    dat ziet er leuk uit allemaal.
    Ook dat er goed weer op komst is is ook goed.
    Veel plezier en geniet ervan.
    Groetjes Erin

  • 13 Mei 2014 - 20:10

    Luc (papa Gaëlle):

    Hoi Gaëlle,

    De dansparty duurde toch niet te lang gisteravond? Zo te zien leek het in ieder geval wel leuk! En hoe gaat het met al uw waterpret, kon je gisteren al recht blijven op uw plank? Met Willie en Wallie alles OK! Alhoewel ze zien er nu best wel hongerig uit, ga ze direct eten geven. Nog veel plonsgenot de komende dagen!

    Dikke knuffel van papa, mama en Cedric

  • 13 Mei 2014 - 20:15

    Mama Stef:

    Het ziet er allemaal heel leuk uit. Ik denk of ik hoop echt dat het nu gedaan is met regenen en dat jullie de zonnecreme kunnen boven halen. Het is toch veel leuker om te watersporten met de zon erbij.
    Veel groetjes.

  • 13 Mei 2014 - 20:27

    Valerie (zus Van Natalie):

    Lieve natalie,

    Na een vermoeiende dag op school ben ik direct achter de computer gedoken om al jullie wateravonturen te bekijken.
    En wat heb ik gezien, dat je vandaag je lievelings watersport hebt gedaan hihi :D.
    De baby's en de anderen worden hier goed verzorgt door ons terwijl jij plezier maakt.
    Nog veel plezier daar he.

    Vele dikke kussen van je grote zus Valerie

  • 13 Mei 2014 - 20:33

    Wendy(mama Fleur):

    Hier ben ik weer fleurtje de 2de dag zit er bijna op ik en papa zijn al hard aant werken voor matts zijn communie te zondag de 2 tenten staan al in de tuin ge zult wel verschieten te vrijdag allee dikke kus van ons en slaapwel papa,mama,lore,matts en xeno.xxxxxxxx

  • 13 Mei 2014 - 21:09

    Mama Stef:

    Het ziet er allemaal super leuk uit. Ik denk of ik hoop dat het nu eindelijk gedaan is met regenen. Watersporten is zoveel leuker met de zon erbij.
    Geniet van je vakantie en weet dat als je vrijdag thuis komt je weer kuikentjes van onze Ben kan bewonderen.

    Groetjes aan iedereen.

  • 13 Mei 2014 - 21:14

    Elke (mama Jelle):

    Dag Jelle,

    Alles ok? Ik denk het wel he :-) aan de foto's te zien amuseer je je wel goed!
    Zie dat je mij van de zomer kan leren surfen...lijkt me echt op en top leuk!
    Uw kleine broer mist u hier! Ik ook natuurlijk! ;-)
    Nog heel veel plezier de komende dagen. X

  • 13 Mei 2014 - 21:15

    Els:

    Hallo Sientje,
    Ik zie aan de foto's dat het weeral een leuke dag was vandaag. Geniet er maar van.
    We hebben vandaag een ijsje gegeten voor ons Maartje hare verjaardag maar dat heb je nog te goed hoor.
    We zijn weeral benieuwd naar morgen.
    Groetjes, mama en papa en de twee zussen.

  • 13 Mei 2014 - 21:24

    Yves (papa Viktor):

    Helahola Viktor!

    Geweldig ziet het er uit! Ik wil al direct komen meezeilen. Alsof jullie helemaal geen last hebben van de regen. Gaat het kayakken een beetje? Ne sterke gast zoals jij doet dat op zijn sokjes, of toch nie?....
    Hier is het eindelijk even gestopt met regenen en wolkjes zijn weg. Amai, ik heb een paar keer gedacht van "Viktor wordt nu van zijn plank geblazen".
    Gisteren met Fleur ne mega pizza gaan eten. Die heb je nog te goed hoor, geen paniek. Zo te lezen hebben jullie daar ook een lekkere keuken. Je zal wel reuzehonger hebben na zo'n dagje water.
    Geniet er maar vollen bak van!!
    Dikke kussen van mama, papa en Fleurtje.

    Big hugs, papa.

  • 13 Mei 2014 - 21:43

    Jurgen (papa Van Nicolas):

    Dag Nicolas en vriendjes,

    Ik zie dat jullie vandaag erop uit zijn getrokken met de mountainbike. Wel een modderig parcours precies, maar ja dat maakt het zo plezant hé.
    Spijtig dat ik nu alleen naar den basket moet zien :-(
    Geniet nog van je weekje onder vrienden !!

    Dikke knuffel,
    papa

  • 13 Mei 2014 - 21:48

    Gerd Van Campenhout (oma Van Jelle):

    Dag Jelle,

    Alles in orde? Ik denk het wel he!
    Aan de foto's te zien is het daar heel plezant.
    Ik kijk al uit naar de volgende foto's.
    Nog heel veel plezier.
    Dikke kus van mamsy xxx

  • 13 Mei 2014 - 22:10

    Ann(mama Kobe):

    Hey Kobe,

    Ik gok dat je vandaag gezeild hebt ? En op de foto's kan ik zien dat je er een zotte boel van maakt !
    Het is leuk te zien dat jullie je amuseren.

    Tot morgen,

    Mama, papa en Daan

  • 13 Mei 2014 - 22:14

    Ann (mama Kobe):

    Oeps, vergissing Kobe, ik zie op de foto' dat je gemountainbiked hebt.

  • 13 Mei 2014 - 22:26

    Dominique (tante Van Aagje En Nicht Van Sientje):

    Hej Aagje en Sientje ,
    Wat leuk seg die foto's !!!! Heel tof om te volgen wat jullie daar zo al bezig houd ! Maak er nog een leuke week van ! We duimen voor het zonneke ! xxx
    tante Dominique x

  • 13 Mei 2014 - 22:31

    Juf. Ilse:

    Dag iedereen,
    Wat ben ik jaloers op jullie, ik zou er ook wel bij willen zijn... We missen jullie allemaal op school! De derdeklassers vinden het wel fijn dat zij nu bijna de grootsten zijn! Verzorg de juffen en meester Koen! Veel plezier en tot maandag! Juf Ilse

  • 15 Mei 2014 - 13:55

    Yordi:

    fijn te zien dat jullie het leuk hebben.
    ben naar de dokter geweest het zal nog een tijdje duren voor ik weer mag sporten
    zoals jullie.
    maak er nog een leuke dag van

    sportieve groetjes van
    yordi !!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Watersportklassen

Actief sinds 31 Jan. 2014
Verslag gelezen: 392
Totaal aantal bezoekers 15843

Voorgaande reizen:

12 Mei 2014 - 16 Mei 2014

Watersportklassen

Landen bezocht: