Een goeie dinsdagmorgen - Reisverslag uit Belgiek, België van Watersportklassen Mariagaarde - WaarBenJij.nu Een goeie dinsdagmorgen - Reisverslag uit Belgiek, België van Watersportklassen Mariagaarde - WaarBenJij.nu

Een goeie dinsdagmorgen

Door: juf Kris

Blijf op de hoogte en volg Watersportklassen

13 Mei 2014 | België, Belgiek

Ik ben net langs de chalets gelopen om iedereen te wekken, 3 kamers waren wakker. De kamer waar Warre en Witse slapen, die van Jethro en de kamer van Stef. Bij alle anderen was het nog muisstil.
De kwis van gisteren was een succes. Juf Tine had deze weer knap in mekaar geknutseld. De winnende ploeg heeft munten verzameld (iedereen heeft trouwens zijn eerste munt al verdiend). Wat er met deze munten gaat gebeuren, verklappen we jullie natuurlijk nog niet.
Nu eerst een stevig ontbijtje en dan het water op. Momenteel is het hier droog, voor vandaag geven ze echter nog wel regen met mogelijk onweer. Maar we hebben hoop, de papa van Céne schrijft op de blog dat hij via Zalando de zon besteld heeft. Hopelijk rijdt de koerier niet verloren. Tot straks.

• 13 Mei 2014 - 07:41

Ann (mama Kobe):

Goedemorgen allemaal,

Lekker geslapen en goed uitgerust ? Klaar voor een nieuwe dag vol waterplezier ?
    Leef jullie nog maar eens goed uit ! Benieuwd wat er vandaag op het programma staat maar dat lezen we met veel plezier straks in jullie reisverslag.

Veel plezier vandaag !

• 13 Mei 2014 - 07:51

Heidi (mama Jef):

Goedemorgen Jef, hopelijk heb je goed geslapen nu nog een goed ontbijt en dan ben je weer klaar voor de volgende natte sport. Wij kijken al uit naar het volgende verslag. Dikke kus mama, papa en Julie.

• 13 Mei 2014 - 07:57

Liesbeth (mama Aagje):

Goeiemorgen iedereen,

Ik kan er inkomen dat de chalets waar de meisjes slapen nog moesten gewekt worden, eer dat zij s'avonds uitgebabbeld zijn...
    Hier bij ons regent het nog niet, maar ja of jullie nu nat zijn van in het water te vallen of van de regen dat maakt neit uit hé.
    Maak er weer een kei toffe dag van vandaag en we zijn al benieuwd naar de volgende foto's en verslag !!

Groetjes,
    Liesbeth

• 13 Mei 2014 - 08:17

Gerd (mama Chloë):

Goedemorgen,

Het zal wel dat ze nog slapen, van al die activiteiten en dan waarschijnlijk nog de pret in de kamers zelf.
    Het weer ziet er niet zo goed uit voor vandaag maar maak er toch maar een fijne dag van. Ben al benieuwd naar het verslag van straks.

groetjes,
    Gerd

• 13 Mei 2014 - 08:33

Nancy (mama Mathias):

goeiemorgen allemaal hopelijk hebben jullie goed geslapen om er stevig tegen aan te gaan Mathias we missen je hier en zeker onze broer geniet er nog van dikke xxx mama ,papa, glenn

• 13 Mei 2014 - 08:40

Peggy (mama Natalie):

Goeiemorgen iedereen,
    hopelijk heeft iedereen goed geslapen en zijn jullie helemaal klaar voor weer een dag vol waterpret.
    En de zon is onderweg las ik hopelijk komt de koerier op tijd en met een andere maatschappij en zijn alle paaltjes verwijderd anders zal de zon wat later zijn.
    Maar ik ben er zeker van dat het weer jullie niet tegenhoud voor weer een dag plezier.
    Geniet ervan en we wachten vol ongeduld op het volgende verslag

grtjs en dikke kusjes voor Natalie van mama papa Valerie Julie de baby's en de rest xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 13 Mei 2014 - 09:04

Ruzanna (Mama Artyom):

Goedemorgen Artyom,hopelijk heb jij goed geslapen. Geniet nog van deze toffe en sportieve week.
    Wij kijken al uit naar de volgende foto's en verslagen.

Veel plezier vandaag!!!!

Dikke zoenen van papa,mama en Anna !!!!!

Groetjes,
    Ruzanna

• 13 Mei 2014 - 09:40

Thomas, Katrien & Nils:

Goedemorgen Britt en alle andere watersporters!!

Super leuk om jullie hier te kunnen volgen en bekende snoeten te zoeken op de foto's!
    Geniet vandaag ook nog van al het waterplezier!!
    En wij genieten straks zeker weer van het verslag!

Onze duimen staan omhoog voor een snel zonnetje :D

Brittje, nog een hele dikke groepsknuffel van ons hele gezinnetje! (zo eentje waar je wat dunner en langer van wordt ;)
    Dikke zoenen!! Katrien, papa & Nils
    Beau & Mika

• 13 Mei 2014 - 10:06

Erik:

Yo Rikske!!

Hopelijk vandaag wat minder regen dan gisteren hé...Ik zag op de foto's dat ge uw regenvestje niet vond zeker? :p

Have fun!!

• 13 Mei 2014 - 10:15

Wendy(mama Ruben):

Goedemorgen Ruben
    Goed geslapen en hopelijk goed uitgerust voor de volgende sportactiviteit, hopelijk is de zon op komst.
    Amuseer u maar goed en wij zijn benieuwd naar de foto's en wat er vandaag allemaal op het programma staat.
    We komen straks zeker eens een kijkje nemen.
    TOT STRAKS
    Dikke kus Mama Papa Lander Kyara en Kenza

• 13 Mei 2014 - 10:41

Moeke(Annie):

Goeie morge Kobe,

Goed geslapen klaar voor een nieuwe dag?
    Proficiat want ik zie dat je gewonnen hebt met de quiz. Goe gedaan man!i
    Ik wens je verder nog een leuke, toffe dag met hopelijk wat zon, hier is het aan het regenen maar het zijn maar buien. Het wordt beter zeggen de berichten.

Dikke Knuffel;
    Moeke xxx

• 13 Mei 2014 - 11:57

Kathleen :

hoi Arne,

De keer moest je zelf ook meedoen aan de quiz en was je niet alleen maar quizmaster.
    Maar ja je bent een slimme kerel dus dat zal wel goed gegaan zijn...

Xxxmama

• 13 Mei 2014 - 12:10

Belinda (tante Van Mirthe):

Hey Mirthe,
    Heb juist met moeke de foto's bekeken, en het ziet er daar wel super leuk uit hé...
    Amuseer je daar nog goed deze week, geniet van al dat 'natte' water ;-) !!

Vele groetjes, vuistje van Seppe en nen dikke smakkerd van Elien xxx

• 13 Mei 2014 - 12:23

Yorbe En Mama Boyd:

Dag Boyd, Poefke is op zoek naar u, hij keek onder de zetel, hij denkt dat gij daar onder kunt.
    grtn Yorbe

Deze middag heb ik uw kleine baby eendjes verzorgd, want die hadden dorst.
    En al vissen gezien op de vijver? Er zitten daar hele grote. Ge moet er zo ene vangen en voor uw surfplank binden, dan zijt ge eerst aan den overkant.

• 13 Mei 2014 - 12:42

Jelle (broer Van Wout):

dag wout, hoe is 't er mee?
    ik ben nu bij moeke en opa en verveel mij toevallig niet.
    vanaf morgen verwachten ze beter weer.

tot vrijdag !

Grt. Jelle

• 13 Mei 2014 - 12:52

Aneke (mama Van Brittje):

Dag Lieve Schat,

Ik heb de nieuwsberichten gelezen en de foto's gezien! Dat ziet er super leuk uit!!
    Heb je goed geslapen, waarschijnlijk wel na z'n vermoeiende dag.
    We hopen dat het nog een kei toffe week mag worden vol WATER pret!!

Schat, voorzichtig zijn, en vollop genieten!! :-)

We missen jou, Love you!!

Super dikke knuffels en dikke zoentjes,
    Mama, papa Steve & Axelleke
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 13 Mei 2014 - 14:12

An (mama Marthe):

Hey Marthe
    Ik heb al heel veel leuke foto’s gezien!
    Jullie hebben daar wel super veel plezier. Amuseer je daar maar goed : op en in het water. Echte waterkiekes worden jullie :)
    Vele groetjes X

• 13 Mei 2014 - 15:00

Diete (Broer Céné):

Hey Céné,

Ik heb op NBA 2K13 uw user profile gewist :p.
    Zo kan ik een keertje winnen. Muhahahah :D!

Groetjes

• 13 Mei 2014 - 16:21

Moemoe:

haloowkes allemaal ! En vooral aan de Boyd

het ziet er ginds supper tof uit.Wel wat waterachtig zo te zien ,maar de zon is besteld ze komt eraan .
    En Boyd leren surfen he (ik kan het ) nu jij nog .
    En nog veel plezier aan al de waterratten

groetjes moemoe

• 13 Mei 2014 - 16:34

Erin Jans:

Hey iedereen
    Hopelijk is het onweer weggebleven.
    En was het water niet te koud.
    Goede avond
    groetjes Erin

• 13 Mei 2014 - 18:51

Gerlinde Herygers (tante Mirthe):

Dag Mirthe,
    maak er nog een kei-toffe week van daar en hopelijk komt het zonnetje ook eens wat meer piepen!
    Dikke kus van ons allemaal! xxx...
    Groetjes Gerlinde Maxime Julie en Kris :-)

• 14 Mei 2014 - 13:53

Nils (neef Jelle):

dag jelle
    ik heb juist naar de foto's gekeken
    Amaai, die zijn heel mooi en grappig.
    Ik zou willen dat ik er bij was.
    groetjes nilsie