Nog 3 x slapen! - Reisverslag uit Belgiek, België van Watersportklassen Mariagaarde - WaarBenJij.nu Nog 3 x slapen! - Reisverslag uit Belgiek, België van Watersportklassen Mariagaarde - WaarBenJij.nu

Nog 3 x slapen!

Door: meester Koen

Blijf op de hoogte en volg Watersportklassen

09 Mei 2014 | België, Belgiek

Vrijdagnamiddag, 17.00 u .
Na een zenuwachtige week vol met vragen en antwoorden zijn we bijna klaar om te vertrekken op watersportklassen.
De juffen en meester checken voor een laatste keer nog eens of ze zeker alles bij hebben.
Ons goed humeur zit boven in onze valies!

We gaan nog 3 nachtjes vroeg in bed, want dan begint de waterpret!

• 09 Mei 2014 - 19:36

Nele:

ik kijk er naar uit!
    lekker sportief

• 10 Mei 2014 - 12:37

Quinte:

ik ook nele ! want we slapen samen kamer !
    joepie !!!!!!

• 10 Mei 2014 - 19:15

Robbe:

ik kijk er ook naar uit want het is met veel water en ik word graag nat .

• 10 Mei 2014 - 19:55

Natalie Wagemans:

nog2 dagen joepieeeeeee en ik lig met Fleur Britt en Sarah op de kamer joepppppppieeeeeeeeee en mijn eigen hahahhahihihih x<3 <3

• 11 Mei 2014 - 10:55

Meester Koen:

Goeiemorgen waterkiekes,
    Voor maandag en dinsdag voorspellen ze nog wat regen en wind. Wind is echter niet zo slecht ( als het niet TE overdreven is ).
    Woensdag gaat al droger zijn, donderdag en vrijdag voorspellen ze droog en zonnig weer!
    Wat het weer ook is , plezier ma

• 11 Mei 2014 - 10:57

Meester Koen:

Wat het weer ook is, plezier maken we zelf!
    Ga vanavond nog eens vroeg naar bed, want vanaf morgen 5 dagen dolle pret!
    Tot morgen!

• 11 Mei 2014 - 13:43

Aagje:

Ik kan niet wachten tot morgen, want dan zitten we eindelijk op de bus voor een kei toffe week.
    Alles staat klaar, nog 1 nachtje slapen en dan is het daar :)

• 11 Mei 2014 - 13:46

Liesbeth (mama Aagje):

Hallo allemaal,

Het weer mag idd geen spelbreker zijn ! En vanaf di-woe gaat het beter worden, dus dat komt allemaal goed. Maak er een super toffe, leuke, fantastische, grandiose week van !!!
    Hier zit er althans een op hete kolen :)

Grtjs,
    Liesbeth (mama Aagje)

• 11 Mei 2014 - 14:31

Nore (kindje Van Juf Tine):

Hallo allemaal
    Mijn mama haar valies is bijna ingepakt. Ik kom haar morgenvroeg mee afzetten op school want
    ze heeft veel zin om met jullie op reis te gaan. Wij gaan haar thuis wel een beetje missen.
    Zet maar veel fotootjes op de site en dan kunnen wij hier thuis wat volgen.

• 11 Mei 2014 - 18:53

Fleur Nicolai:

mijn valies staat helemaal klaar voor vertrek !!!!!!!!!!!!!!!

• 11 Mei 2014 - 19:54

Sientje:

aaaaaahh ik ben kei zenuwachtig.
    nog 1 nachtje slapen en dan is het eindelijk zover!!!!!!!!!

• 11 Mei 2014 - 19:56

Els (mama Van Sientje):

Ons Sientje kijkt er erg naar uit.
    Ze kan niet meer wachten.
    Ik wens jullie alvast een kei leuke, sportieve week.

• 11 Mei 2014 - 21:15

Inge:

Ik wens alle kids en leerkrachten en supermegafantastische week toe!! Sietse, geniet ervan!! Xxx

• 11 Mei 2014 - 21:15

Sandra (mama Van Jill):

Ook ons Jill is er helemaal klaar voor! Aan iedereen: veel plezier!!!
    Groetjes van Sandra , mama van Jill

• 11 Mei 2014 - 21:51

An (mama Marthe):

Al die gelukzakken van het 5de en het 6de wensen we dolle pret op watersportkamp! Het gaan zeker 5 spetterende dagen worden!!!

• 11 Mei 2014 - 21:51

An (mama Marthe):

• 11 Mei 2014 - 22:05

Peggy (mama Van Natalie):

Ons Natalie haar valies is ook eindelijk klaar. We moesten er net niet op gaan zitten om ze dicht te krijgen.
    Veel plezier iedereen !!!!
    Groetjes Peggy, mama van Natalie

• 11 Mei 2014 - 22:55

Fatima (mama Van Ahlam):

ahlam heeft er al veel zin in!! ik wens jullie veel plezier!!!!

• 12 Mei 2014 - 09:30

Ann (mama Kobe):

Dag 5de en 6de klassers,

Zijn jullie allemaal voor een kletsnatte, megacoole, superplezante watersportweek ???? Maak er een week van om niet vlug te vergeten !
    Wij wachten vol spanning op de foto's en de reisverslagen want ook voor het thuisfront is het heel spannend. Amuseer jullie maar goed en maak er een topweek van !

Dikke knuffels en nen extra dikke voor Kobe !

• 12 Mei 2014 - 09:32

Mama Van Fleur Nicolai:

Veel plezier aan iedereen maak er een toffe week van.En natuurlijk nen hele dikke smak aan mijn fleur xxxxx.Groetjes papa,mama,lore,matts en xenoke.

• 12 Mei 2014 - 09:45

Mama Van Schoofs Nicolas:

Ze zijn vertrokken!Alle bagage is in de bus geraakt,oef. :-)
    Veel plezier daar en wij tellen de dagen af tot onze schatjes terug zijn ...
    dikke zoen aan Nicolas van mama
    en pootje van Sjarlot

• 12 Mei 2014 - 09:53

Mama Boyd Croymans:

Goe roeien vandaag. Zie dat ge er deze nacht van droomt: dan roeien jullie met uw bed de kamer uit.
    Vele groeten van ons allen. En een likje van Poefke en ne pindop van de Pindop.

• 12 Mei 2014 - 11:09

Mama Van Jef Van Beek:

Hopelijk is je bootje recht gebleven en ben je niet te nat geworden. We wachten vol spanning op het eerste berichtje vanuit het bloso-centrum.
    Maak er een toffe, natte week van en een dikke zoen en knuffel aan Jef van mama en papa en natuurlijk van Sacha, Malarka en Loepie niet te vergeten. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 12 Mei 2014 - 11:48

Marijke Seeuws:

Goe ravotten , veel plezier maken , kletsnat worden en goe slapen dan kan de week niet meer stuk. Groetjes aan allen en een dikke kus aan Céné van mama,papa ,Diete en Mana.

• 12 Mei 2014 - 13:10

Mama Van Mirthe Mertens:

Ondertussen zijn jullie natuurlijk al begonnnen met de waterpret . Laat ons hopen dat het weer een beetje mag meevallen!
    Geniet van deze week en veel plezier !

Dikke kus aan Mirthe ! x

• 12 Mei 2014 - 13:40

Peggy (mama Van Natalie):

Hopelijk is het bij jullie wat droger dan hier. Al flinke buien gehad. Gelukkig maar dat je niet smelt van wat regen. Maar dat houdt jullie niet tegen om veel plezier te maken waarschijnlijk. Maak er een fijne tijd van.

Groetjes aan iedereen en een dikke kus en knuffel voor Natalie van mama papa Valerie en Julie xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 12 Mei 2014 - 13:46

Nancy:

Hey Mathias ik hoop dat je het al naar je zin hebt geniet er van want de week zal snel voorbij zijn dikke kusjes mama,papa glennxxx

• 12 Mei 2014 - 14:50

Mama Sara T.:

Het wordt een keitoffe , daar ben ik zeker van.
    De hele dag watersporten en geen huiswerk, wat moet je nog meer hebben?
    Wij zijn hier thuis allemaal jaloers!

• 12 Mei 2014 - 16:02

Valerie (grote Zus Van Natalie):

Hallo allemaal

Terwijl ik een hele dag op school heb gezeten hebben jullie
    al veel waterplezier gehad.
    Waarschijnlijk zijn jullie super nat geworden met al die regen.
    Nog heel veel plezier maken!!

En een hele dikke kus voor natalie van haar grote zus valerie
    XXX

• 12 Mei 2014 - 16:05

Gerd (mama Chloë):

Hopelijk goed aangekomen en al een fijne activiteit achter de rug. We zitten in spanning te wachten op de eerste (actie)foto's!
    Veel plezier allemaal,
    Dikke zoenen voor Chloë!
    Mama, papa en Thomas

• 12 Mei 2014 - 16:20

Liesbeth (mama Aagje):

Hallo allemaal,

Jullie 1e dag watersportklasse is een feit !
    Laat de regen de pret niet bederven hoor, plezier maak je zelf hé.
    Maak er nog een super toffe week van.

Tot straks als er misschien wat meer nieuws is,
    Liesbeth (mama Aagje)

• 12 Mei 2014 - 16:29

An En Witse (mama En Broer Van Wolf):

Hallo,

We hebben deze middag toch af en toe gedacht aan die watersporters,
    donder en bliksem, hagel en stortbuien hier in Malle
    hopelijk is het in Willebroek iets minder nat
    heel veel plezier !

An en Witse

• 12 Mei 2014 - 16:32

Steven Nicolai:

Hallo fleurtje hier is een berichtje van onze papa heb je al goed gezeild daarstraks toch nie int water gevallen zeker?Amuseer je maar keigoe deze week en vrijdag kom ik je mee halen.Ik mis je nu al flodderke dikke kus xxxxx

• 12 Mei 2014 - 16:35

Matts Nicolai(broertje Fleur):

Lieve zus,ik zal blij zijn dat je terug bent want nu moet ik alleen spelen en dat is niet tof en ik MIS je zo hard.Love you mattske xx

• 12 Mei 2014 - 16:41

Julie Zus Van Natalie:

Hallo iedereen,
    Nu jullie lekker veel plezier zijn aan het maken heb ik de hele dag saai in de klas gezeten!
    Ik ben wel een beetje jaloers want jullie moeten geen huiswerk maken.
    Maar nu is het hier wel stil genoeg voor mij te kunnen concentreren! (een beetje te stil eigenlijk)
    Hopelijk hebben jullie het daar een beetje naar jullie zin en valt het weer wat mee. Ik zal proberen om van hier uit Malle te duimen.
    Nog veel plezier allemaal!!

En nog vele kusjes voor ons Natalie xxxxxxx..
    Julie (zus van Natalie)

• 12 Mei 2014 - 17:28

Marijke Mama Van Céné:

Eentje voor Céné :
    Een man en een vrouw lopen in een museum. ‘Jan, moet je kijken was een afgrijselijk schilderij!’ Waarop de man zegt: ‘Miep, zet je bril op en kom voor die spiegel vandaan!’
    Kusjes

• 12 Mei 2014 - 17:34

NANCY:

Amai bedankt voor zo snel de foto' te plaatsen allemaal lachende gezichtjes ze hebben er hard van genoten amai Mathias toppie we zijn fier op u nog dikke kussen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mama,papa en glenn

• 12 Mei 2014 - 20:10

Maxime:

Hoi Fleur, is het leuk daar? Ik zal blij zijn dat het vrijdag is want ik mis je nu al.
    Groetjes Maxime xxxxxx

• 12 Mei 2014 - 20:27

Ilse (mama Van Andries):

Hoi, Andries,
    Jij hebt het waarschijnlijk wel naar je zin daar met al je vrienden tijdens die leuke sportactiviteiten. Dat is echt wel iets voor jou hé. Geniet er maar van. Groetjes van de broers en dikke kus van mama en papa.

• 13 Mei 2014 - 22:08

Tinne (meter Van Sientje En 'tante' Van Aagje):

Dag Sientje en Aagje en al jullie klasgenootjes,
    dat ziet er daar supergoed uit! Ik wil ook komen en meedoen met al die leuke watersportactiviteiten!
    Geniet van deze week, want die zal je je nog lang herinneren. Het is al een beetje een 'afscheidsweek' van de lagere school! Ik heb jullie mama en papa al moeten troosten ze, want ze missen jullie!! (hahaha)
    Dikke knuffel, Tinne.

• 17 Mei 2014 - 13:10

Jelle:

Amai,dat was wel heel leuk.Het eten was daar wel heel lekker.Ik zou er nog eens naartoe willen gaan maar dat kan niet spijtig genoeg!