Een stralende laatste dag - Reisverslag uit Belgiek, België van Watersportklassen Mariagaarde - WaarBenJij.nu Een stralende laatste dag - Reisverslag uit Belgiek, België van Watersportklassen Mariagaarde - WaarBenJij.nu

Een stralende laatste dag

Door: Juf Kris

Blijf op de hoogte en volg Watersportklassen

18 Mei 2014 | België, Belgiek

Jaja, jullie lezen het goed, we zijn aan onze laatste dag begonnen. Maar wel met een stralende zon. De zonnecrème is echt nodig. Prachtig weer om af te sluiten, de eerste regenachtige dagen zijn we hierdoor snel vergeten. Deze voormiddag staan de laatste sporten op het programma. Iedere groep heeft nu 2 x gezeild, 2 x gesurft, 2 x gekajakt, 1 x op de mountainbike en 1 x in de roeiboot. Een afwisselend dagprogramma afgewisseld met leuke avondactiviteiten. Een drukke, natte week. We zorgen vandaag ook nog voor de nodige leuke foto's.
Na het middageten, knolseldersoep, rijst met kip en wokgroenten, hebben meester Toon en juf Hanne nog voor een leuk, vermoeiend slotspel gezorgd met als afsluiter een waterpistoolrace. De 2 winnende ploegen krijgen, buiten het snoepzakje dat iedereen krijgt, ook een gevuld waterpistool om de anderen nat te spuiten.
En toen was de bus daar - tijd om naar huis te vertrekken.