Donderdagmorgen - Reisverslag uit Belgiek, België van Watersportklassen Mariagaarde - WaarBenJij.nu Donderdagmorgen - Reisverslag uit Belgiek, België van Watersportklassen Mariagaarde - WaarBenJij.nu

Donderdagmorgen

Door: juf Kris

Blijf op de hoogte en volg Watersportklassen

15 Mei 2014 | België, Belgiek

Een verslagje van gisteravond:
eerst zijn we met z'n allen foto's aan het bekijken geweest. Net zoals in de cinema: iedereen met een zakje chips in de hand en ondertussen knabbelen, babbelen, wat lachen met foto's,......We wilden ook de blog bekijken maar spijtig genoeg hadden we daar geen internet. De kinderen moeten thuis maar eens alle reacties lezen, het programma zit zo vol dat er hiervoor weinig tijd overschiet. Daarna haalde meester Koen en juf Tine hun discobar boven, de andere juffen en meester cola, icetea, fanta, fruitsap,... en het feest kon beginnen. En er is duchtig gedanst. We hebben het wel niet te laat gemaakt, er zijn immers nog 2 dagen te gaan. Om half 10 gingen de lichten uit en het was snel daarna muisstil.
Vanmorgen was het hier een straalblauwe hemel, nu drijven er wat wolkjes tussen, maar het ziet er fantastisch uit.
Nog even over de blog: ik lees dat sommige ouders op zoek zijn naar hun kind op de foto's. Ik kan niet alle foto's op de blog zeten, ik neem er lukraak wat uit om jullie een idee te geven van de sfeer hier. 20 foto's downloaden kost me hier een half uur tijd. Dus er steekt best veel tijd in om iedere dag van ons te laten horen. Er zijn veel meer foto's en ik probeer ieder kind te trekken, maar soms zijn ze te ver op de plas, of....Er zijn ook steeds 4 of 6 groepen tegelijk bezig op een enorm groot terrein. Ik probeer 2 keer per dag bij al die groepen te gaan fotograferen, maar ik hoop dat jullie begrip hebben als er eentje wat meer of minder op de foto staat.

  • 15 Mei 2014 - 09:46

    NANCY (mama Mathias) :

    lieve schat wat een gezellige bende en een geslaagde fuis zeker een dikke duim voor de juffen en meester nog 2 dagen en we kunne u weer heerlijk knuffelen geniet nog van het goede weer en kijk al uit naar de volgende foto's

    mama,papa,en glenn xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 15 Mei 2014 - 09:57

    Ann Mama Boyd:

    Dag Boyd, nog 1 nachtje slapen en jullie komen weeral terug, gaat snel hé. Gisteravond ging ik slapen en eerst dacht ik dat jij in jou bed lag. Maar dat kan niet. Het was je kleine broer die in jou bed was gekropen. Ge hebt een heel goei bed zegt Yorbe.
    En ... al uit uw bed gevallen ginderachter?

  • 15 Mei 2014 - 10:10

    Peggy (mama Natalie):

    Ziet er een gezellig tof feestje uit.
    En wat zien ze er allemaal moe uit aan het ontbijt (denk toch dat het ontbijt is).
    Ik denk dat wij dit weekend niet veel aan onze waterkuikens gaan hebben, die willen waarschijnlijk alleen maar slapen en hun stramme spieren laten rusten. Maar ze hebben wel een fantastische week achter de rug en mooie herinneringen om aan terug te denken.
    Nog veel plezier de laatste 2 dagen en ...... joepie nog 1 nachtje slapen en mijn kuikentje ligt weer in haar eigen nestje

    Dikke kus voor Natalie van mama papa Valerie en Julie xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    En vele groetjes voor al de rest

  • 15 Mei 2014 - 10:27

    Thomas (papa Britt), Katrien & Nils:

    Dag schatteke!!!

    Aan de foto's te zien is het daar een gezellige en leuke boel, en het doet ons super veel plezier om dat te zien!
    Jouw stralende snoetje tovert bij ons ook een grote glimlach tevoorschijn :)


    Wij hebben ook nog heel erg leuk nieuws : JE HEBT ER EEN NEEFJE BIJ!!! HOERA!!!
    Wout heeft vanmorgen een broertje gekregen, SEPPE!

    Wat is de week snel aan het gaan zeg! We staan te trappelen om je verhalen te horen!
    Maar geniet eerst nog met volle teugen van de laatste leuke dagen en een weekendje bij de mama ;)

    Lieve knuffels en dikke zoenen! Love you <3
    Papa, Katrien, Nils
    Beau & Mika

    BEDANKT aan alle juffen en meester om hier zo'n geslaagd kamp van te maken!

  • 15 Mei 2014 - 11:22

    Katrin (mama Van Wout):

    Dag Wout,
    Amai, wat een vrolijke boel gisterenavond!
    Toch wel Fanta gedronken zeker!!!!!
    Nog 1 nachtje slapen en we zijn weer samen gezellig thuis!
    Nog goed sporten en ravotten!
    Ik kijk al uit naar de volgende reeks foto's.
    Knuffel, mama

  • 15 Mei 2014 - 11:48

    Fatima (mama Van Ahlam):

    Dag shat
    Eindelijk is het zover. Ik kan niet wachten tot ik jou zie,ons huis is zo leeg zonder jou,iedereen mist je en vooraal ayman die vraagt constant naar jou .dikke kus

    mama en papa van ahlam.

  • 15 Mei 2014 - 12:05

    Liesbeth (mama Aagje):

    Hoi, hoi, dat zag er gisterenavond een leuke bedoening uit !!! En de foto's van deze morgen vallen precies nog goed mee :) Maak er nog een leuke namiddag van en tot straks. Groetjes, Liesbeth

  • 15 Mei 2014 - 12:40

    Laura(zus Van Sarah V.G):

    AMAI Sarah da ziet er plezant uit!!!
    het is stil zonder u in huis eh
    ma k zie u morge eh

    bye bye

    xxx van mij en ons Lisa en de mama en de papa

  • 15 Mei 2014 - 12:52

    Heidi (mama Jef):

    Hoi schatteke,
    Het was gisteren precies een knalfuif. Chips en cola .... toch niet teveel gedronken hoop ik!!!
    Eerst nog goed sporten en dan nog een nachtje slapen en dan kunnen we terug lekker knuffelen. Papa vraagt zich af of je al gezeild hebt en of je het leuk vond want nonkel Jan gaat zijn boot zondag naar Kortgene zeilen en dan kan je misschien mee. Mannen onder elkaar.
    Nog voorzichtig zijn hè.
    Dikke kus en tot straks.

  • 15 Mei 2014 - 14:39

    Erik (papa Rik):

    Hey Rikske...nog een kleine update ivm jullie zonnebloemen...die van Marie is nog altijd 2cm groter dan die van u...tandje bijsteken jongen!!

    Alé, ik zie u morgen weer hé, geniet nog van de laatste dagen

  • 15 Mei 2014 - 14:56

    Wendy(mama Fleur):

    Hoi fleuremie ik zet er nu al maar een berichtje op want ik moet straks met de nacht werken en wanneer ik morgen wakker ben dan ben je eindelijk terug thuis.Ik zie er al naar uit flodderke tot morgen en profiteer van jullie laatste dag.Dikke kus mama.

  • 15 Mei 2014 - 19:36

    Gerd (oma Van Jelle):

    Dag Jelle,

    Nog 1 nachtje slapen en het is weeral voorbij. We zijn benieuwd naar al je verhalen.
    Geniet nog maar van jullie laatste avond en de laatste dag morgen.
    Dikke kus en tot morgen. Mamsy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Watersportklassen

Actief sinds 31 Jan. 2014
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 15800

Voorgaande reizen:

12 Mei 2014 - 16 Mei 2014

Watersportklassen

Landen bezocht: