De eerste dag - Reisverslag uit Belgiek, België van Watersportklassen Mariagaarde - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Belgiek, België van Watersportklassen Mariagaarde - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Watersportklassen

12 Mei 2014 | België, Belgiek

Waarschijnlijk zijn er al vele mama's en papa's komen piepen op de blog.
Om half 11 zijn we toegekomen met de bus. De chauffeur wist echt de weg niet, we kwamen in kleine landweggetjes terecht. Op een bepaald moment ging de chauffeur zelfs een paaltje uit de grond trekken, anders konden we niet door! Maar eind goed, al goed, Hazewinkel kwam in zicht. De chalets waren al geopend, de namen werden afgeroepen en het uitpakken kon beginnen. Best wel spannend allemaal. Om 12u mochten we voor de eerste maal aanschuiven in de zelfservice. Groentesoep, frietjes met stoofvlees en groenten, yoghurt of fruit als dessert. Niet slecht om te beginnen he!
En dan natuurlijk het water op en ja, ook in voor de surfers. Juf Ils haar groep ging windsurfen, juf Tine zeilen, juf Hilde roeien, juf Hanne kajakken en meester Toon mountainbiken. Je zal aan de foto's merken dat het allemaal aal reuzeleuk was. Wel hebben we enkele fikse regenbuien over ons heen gekregen. De regenbroeken en regenjassen kwamen al goed van pas. Maar ondertussen heeft iedereen al onder een lekker warme douche gestaan, droge kledij aan, een vieruurtje verorberd.
Vanavond staat er een groot ganzebordspel op het programma. Hierover lezen jullie morgenvroeg. Want dan zijn we er weer met meer..........

• 12 Mei 2014 - 17:11

Inge, Mama Sietse:

Al een heel avontuur voor de aankomst, gelukkig zijn jullie er geraakt ... :-)

• 12 Mei 2014 - 17:20

Mama Quinte:

T was weer Verhoeven zeker als busmaatschappij, dan is sensatie en verloren rijden altijd troef. Kan ook is leuk zijn om een kamp te beginnen :-)

hopelijk heeft het slechte weer niet al de pret bederft. geniet er nog van :-)

• 12 Mei 2014 - 17:20

Laura, Zus Sarah V.G.:

Ziet er plezant uit!!!!
    Ik wou dat ik ook mee mocht!!!!
    Maakt maar veel plezier Sarah!!

Ps; we missen u !!!

gr. Va

• 12 Mei 2014 - 17:26

Peggy (mama Van Natalie):

Hallo iedereen,
    blijkbaar ben ik niet de enige die soms echt de weg niet weet haha. Maar gelukkig eind goed al goed. En we horen het al het is daar keitof. We kijken ook vol verwachting uit naar het volgende verslag en de bijhorende foto's. En wat het weer betreft er is beterschap op komst.
    Nog veel waterpret en vele groetjes

Dikke kussen voor Natalie van mama papa Valerie en Julie

• 12 Mei 2014 - 17:36

Katrin (mama Van Wout):

Hoi allemaal!
    Het ziet er allemaal wel leuk uit!
    Amai Wout, prachtige foto van jou op je surfplank!!!!
    Geniet ervan en amuseer je goed!
    Dikke kus X mama

• 12 Mei 2014 - 17:55

Sandra (mama Van Jill):

Dat ziet er allemaal al heel leuk uit ! Aan de gezichtjes te zien, laten ze de pret niet bederven door de regen!!
    Veel plezier nog !

• 12 Mei 2014 - 18:03

Ann (mama Kobe):

Om jaloers te worden ! Amai Kobe, het windsurfen heb je precies al wat onder de knie. Goed oefenen allemaal en vooral genieten...

Nog een leuke avond en weer uitkijken naar de volgende leuke 'natte' dag,
    tot morgen,

Mama, papa en Daan

• 12 Mei 2014 - 18:15

Wendy(mama Van Fleur):

Amai dat ziet er keitof uit fleur ge lijkt op een waterkieken precies(grapje).Ik kijk er al naar uit naar morgen dat er nieuwe foto's zijn doei

• 12 Mei 2014 - 18:15

?:

Hey juf Ils,
    Lukt dat daar zo'n beetje? Zijn die grote kindjes wel braaf?

Wij missen je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 12 Mei 2014 - 18:25

Wendy(mama Ruben):

Hoi allemaal!
    Zo te zien is het al heel leuk en gezellig geweest ondanks de regenbuien.
    Ruben wat een mooie foto va jou in de kano.
    Geniet er nog van en amuseer jullie maar goed.
    Dikke kus X Mama Papa Lander en Kyara

• 12 Mei 2014 - 18:32

Liesbeth & Nico (mama & Papa Aagje):

Allemaal blije gezichten, hoe kan het ook anders !
    Zoveel leuke dingen al gedaan en de keuken is ook tip top precies, al op de 1e dag frietjes :)

En Aagje, onze papa stelt voor om van uw regenbroek een stuk af te knippen voordat ge er over gaat vallen... ge kent hem hé, veiligheid boven alles :)

Voor vanavond nog veel spelplezier en niet te laat babbelen hé meisjes !

Lieve groetjes,
    Mama & papa Aagje

• 12 Mei 2014 - 18:34

Erin Jans:

Amai dat ziet er leuk uit.
    Roeien en mountainbiken hebben wij niet gedaan dus laat weten hoe tof het was.
    Veel plezier en geniet er van.
    Erin

• 12 Mei 2014 - 18:34

Erin Jans:

Amai dat ziet er leuk uit.
    Roeien en mountainbiken hebben wij niet gedaan dus laat weten hoe tof het was.
    Veel plezier en geniet er van.
    Erin

• 12 Mei 2014 - 18:36

Ann , Mama Boyd:

Dag Boyd, allé weeral fritjes ...:) En goei forsballen gekregen van da roeien?
    Stilletjes op de speelplaats zonder 5 en 6 zegt Yorbe
    grtn ma pa Kelsey, yorbe en den dierentuin.

• 12 Mei 2014 - 18:37

Poefke (hond Van Boyd):

woef woef woef woef woef woef woef woef woef woef woef woef

• 12 Mei 2014 - 18:38

Willia-Roos:

ik ben jaloers ik wil ook kajakken en windsurfen !! maar ik ben wel blij voor jullie hopelijk niet teveel regen had de groetjes van Willia- Roos mama papa en natuurlijk ook van foetjshi!! aan warre en witse nog een leuke week!

• 12 Mei 2014 - 18:42

Amber Janssens:

veel plezier op de watersportklassen he fleur!

• 12 Mei 2014 - 18:43

Ante, Zus Lasse:

Lasse,

Ik mis jou want je bent mijn liefste broer.
    geniet van het water en het sporten.

Dikke knuffel

Tot morgen

• 12 Mei 2014 - 18:53

Thomas En Lander :

allerliefste mirthe de groetjes van de beste broers de je kunt wensen

kusjes xxxxxxxxxxxxx

• 12 Mei 2014 - 18:53

Ann (mama Van Senne):

Verloren rijden, frietjes met stoofvlees, fikse regenbuien en een warme douche. Zijn dit niet de ingrediënten voor een geweldige watersportweek? Veel plezier daar met je maatjes Senne!
    Dikke knuffel van mama en papa XXX

hoi,broertje
    ik wou alleen zeggen veel plezier daar

gr, thibau de beste

• 12 Mei 2014 - 18:56

Tina, Mama Lasse:

Hey Lasse,
    Hoe is het daar. Iedereen heeft een bed en een kast gevonden dus nu kan de echte pret beginnen.
    Komt het water uit de lucht of uit de plas, je wordt van alle twee even nat, dus laat de pret niet bederven.
    Hopelijk komen er tussendoor voldoende zonnestraaltjes piepen om op te warmen.
    Het ziet er in elk geval spannend uit om op die surfplank te blijven staan. En welke uitdagingen staan jullie nog allemaal te wachten. Ik ben benieuwd naar de volgende foto's
    Nog een leuke gezellige avond met het reuze ganzenbord.

Tot morgen, Oyasuminasai

Tina

• 12 Mei 2014 - 18:59

Els (mama Van Sientje):

Mooie en leuke foto's.
    Zo te zien hebben jullie al veel plezier beleefd.
    Sientje en Aagje samen in een roeibootje.....als dat maar goed afgelopen is.
    Nog veel plezier en wij kijken al uit naar de volgende foto's.
    Lieve groetjes,
    mama, papa, Antje en Maartje.

• 12 Mei 2014 - 19:04

An (mama Marthe):

Amai Marthe, jij had wel geluk dat juf Ils je daar kwam helpen :) Maar het zag er allemaal al heel knap uit! Ik zag veel lachende gezichten, dus de sfeer is zeker al top! Allemaal veel plezier en goed genieten!!!

• 12 Mei 2014 - 19:21

Jan (papa Van Nele):

Aan de gezichten te zien genieten jullie met volle tuigen van het sporten ondanks het minder goede weer. Hé Nele, hoe was het mountainbiken ? Nog veel plezier !!!!

papa

• 12 Mei 2014 - 19:25

Moeke En Opa Van Wout:

Hoi Wout,

Mooie foto, echt iets voor in de boekjes als fotomodel! Jij kunt iets dat wij niet of nooit zullen kunnen!!!
    Prachtig doe zo voort! Geniet met volle teugen van deze prachtige week!!!

• 12 Mei 2014 - 19:30

Mama Sara:

Leuke foto, je hebt het surfen zonder zeil al helemaal onder de knie!
    Nog veel plezier deze avond en tot morgen. Geniet ervan!

• 12 Mei 2014 - 19:43

Heidi (mama Jef):

Amaai Jef dat kajakken gaat precies al goed. Wel zie je er precies wat natjes uit. Hopelijk was het niet te koud. En wat lees ik nog frietjes met stoofvlees , uw dag kan niet meer stuk. Amuseer u nog en morgen zijn we er weer. Dikke kus van mama, papa en Julie xxxx

• 12 Mei 2014 - 19:44

Hilde (mama Gaëlle):

Dat ziet er allemaal keitof uit. Jullie hebben al veel plezier beleefd de eerste dag. En dan nog frietjes met stoofvlees!
    Vele groetjes en op naar de volgende leuke dag!
    ps. Papa zorgt goed voor Willie en Wallie

Groetjes van mama, papa en Cedric

• 12 Mei 2014 - 19:49

Juf Annemie:

Hallo, iedereen
    voor de eerste dag kan dat al tellen! sporten, lekker eten, warme douche(kan deugd doen hé),een avondspel,...Die regen mag de pret niet bederven, smelten doen we niet.
    Wat is het nu stil zonder jullie (kinderen en juffen) ... Maar ik mis jullie drukte wel!
    Geniet nog vanavond, slaap goed en morgen weer veel plezier!
    Groetjes aan iedereen en zorg goed voor mekaar!

• 12 Mei 2014 - 19:54

Mats(neef Van Kobe):

Kobikski, hopelijk hebt ge u al goe geamuseerd en surfen kunt ge precies al goed beter gelek mij 2jaar geleden want ik lag meer int water dan dak op men plak stond.
    Hopelijk hebt ge de volgende dage wa beter weer hé allee maakt er nog iets leuk van hé!!!

Groetjes mats

• 12 Mei 2014 - 19:54

Thibault (VanVroeger) DenGeysHé !!!!!!:

Ik hoop dat julie plezier hebbe wij hadde dat ook maar alleen op het einde de matteeuw zenne vinger deraf :'(
    Maar het was supper tof dus iki hoop dat jullie het ook leuk daar vind nog veel FUN !

• 12 Mei 2014 - 20:06

Kobe:

Dag Robbe, we hebben juist de foto's gezien. 't Ziet er precies leuk en nat uit. Al in het water gevallen?

Groetjes en dikke kus van mama en papa.
    Slaapwel!
    Kobe

• 12 Mei 2014 - 20:15

Bomma En Bompa Van Natalie W:

Juist de fotokes gezien, 't was precies plezant ondanks het rare regenweer, maar dat maakt het mountainbiken juist zo uitdagend. Veel plezier nog, hopelijk smaakt het eten ginder en een goede nachtrust toegewenst zodat ge er morgen weer flink tegenaan kunt gaan.
    Groetjes aan allen pleziermakers ginder.
    B&B

• 12 Mei 2014 - 20:16

Kobe, Broer Sietse Claessen:

amai, dat ziet er al heel leuk uit! amuseer jullie daar! Ik zal zeker wel leuke verhalen horen als Sietse terug thuis is!

groetjes Kobe

• 12 Mei 2014 - 20:30

Nore, Liene, Wout En Papa:

Dag mama,
    Jullie hebben precies wel heel veel plezier gemaakt ! (Liene)
    Gaat alles goed ? (Nore)
    Ik slaap al (wout)
    Ben je al in het water gevallen ? (Papa)

• 12 Mei 2014 - 20:37

Mevr. Directrice:

Hallo iedereen, wat een toffe bende op de foto's.
    Ik zie dat het keitof is!!! Geniet ervan en zorg goed voor de juffen en meester hé!
    Hier heeft het hard geonweerd vandaag.
    Hopelijk slaapt iedereen straks zalig, tot morgen!

• 12 Mei 2014 - 20:40

Marijke Mama Van Céné:

Hé dat ziet er keiplezant uit. Als je hulp nodig hebt ,mag je me bellen..groetjes

• 12 Mei 2014 - 20:43

Thomas (Papa Céné):

Hoi allemaal,

Nog eventjes wachten , ...................
    heb zo net via Zalando de zon besteld.

De koerier komt morgen rond 10 uur denk ik.

Geniet ervan.

• 12 Mei 2014 - 20:54

Diete (Broer Céné):

Hey Céné,

Ik heb net op de Wii uw players ID van 2K13 gewist,
    Ik kan dus terug winnen van u :p!

yooo

• 12 Mei 2014 - 21:03

Lander (broer Ruben):

Hey ruben,

het zal daar wel leuk zijn aan de foto's te zien.
    Het eten zal ook wel gesmaakt hebben zeker.
    En hopelijk een goede nachtrust dat je goed uitgerust bent om morgen er terug in te vliegen.
    En tot morgen

Groetjes Lander

• 12 Mei 2014 - 21:14

Mama Van Nicolas Schoofs:

De eerste dag zit er al op en wij hebben al genoten van de foto's...
    Nog veel plezier en zoete dromen aan iedereen daar!
    En een dikke knuffel voor Nicolas
    van mama

ps:woef woef (Sjarlotje)

• 12 Mei 2014 - 21:16

Tante Lut Van Nele:

Hey Nele!

Je hebt al goed kunnen mountainbiken door de plassen zeker? Watersport op twee wielen ;-) De warme douche daarna zal wel deugd gedaan hebben. Ik hoop dat jullie het zonnetje nog te zien krijgen deze week en nog veel watersportgenot!
    grts

• 12 Mei 2014 - 21:17

Mama En Papa Van Nicolas En Olivier:

Meesters en juffen volgens mij hebben de kids allemaal een warme chocomelk verdiend, zo zijn ze voldoende opgewarmd om morgen terug heerlijk te kunnen ijsberen!

Ga nu maar allen naar jullie warme nestjes en denk eraan.....oogjes dicht en snaveltjes toe!
    Slaap lekker :-)

• 12 Mei 2014 - 21:18

Antonie (broer Nicolas):

Yaaaaw bro :)

Hoe gaat ie daar ?
    Goe aan de foto's te zien hé ;D

Eindelijk een week de pc vo mij alleen !!!! >:D

Pff jamer dak wel moe studere :c

grtjs. Antonie

• 12 Mei 2014 - 21:34

Mama Van Jethro:

Hey Jethro,

Nu mag je je is volledig laten gaan, geen mama die zaagt van amaai uw kleren zien vuil...
    Amuser je nog de volgende dagen!!!
    Goed slapen, groetjes van iedereen
    mama, papa, Alexis en Noor dikke kus xxx

• 12 Mei 2014 - 21:38

Stijn,:

Hey Mathijs

hoe is de eerste dag verlopen? Heb e je al wat kunnen amuseren? Mijn kabas is al gemaakt voor Gent met de klas !

Vele groetjes ,
    Stijn

Het zal hier dus stil zijn zonder onze 2 jongens! Geniet nog van veel waterpret en morgen kijken we weer naar de toffe foto's en het verslag van de dag!
    Veel pret aan allen samen en dikke x voor onze Mathijs
    van ons alle uit Malle!

• 12 Mei 2014 - 21:40

Heidi & Kurt Papa Van Mirthe - Mippieeeeeeee:

Hey Mippie,
    Wat een eerste SUPER dag! Was wel te denken dat die regen jullie niet zou tegenhouden...
    Ziet er allemaal kei cool uit! Dat bedje zal wel deugd doen vanavond.
    Heb nog een leuke week hé...
    Dikke X
    Papa, Heidi en Flos

• 12 Mei 2014 - 21:44

Mama En Papa Van Sietse:

Hey Sietse,

Leuk daar precies ... zeilen, dat hebben wij nog nooit gedaan. We kijken uit naar de verhalen.

Xxx

• 12 Mei 2014 - 21:52

Nancy (mama Mathias ):

Hey lieve schat goed slapen om er morgen weer fris te staan leuke foto's kijken al uit naar de volgende

dikke kusjes mama ,papa en glenn

• 12 Mei 2014 - 22:08

Maria Beyers:

Hallo Sarah,

Ik vind het geweldig dat ik jou op de foto zie geniet ervan en een beetje voorzichtig met je pols.
    Tot zondag geniet er nog van

groetjes vake en moeke Wezel

• 12 Mei 2014 - 22:14

Tante Greet Van Kobe:

Amai Kobe, chique actie foto, dat lukte precies al heel goed op de surfplank! Amuseer u daar met uw klasgenootjes! En de zon is op komst zenne! Groetjes tante Greet X

• 12 Mei 2014 - 22:16

Annie(moeke):

Het ziet er leuk uit! Kobe ge zijt precies een echte surfer, knap man!!
    Geniet allemaal nog van leuke en droge sportdagen. Ik duim alvast voor mooi weer8

Grtjs,
    Moeke (Annie)

• 12 Mei 2014 - 22:22

Tante Anja (Jethro):

Hé Jethro,

Ik zie dat je er volop van genoten hebt op de fiets !! (mountainbiken)
    Lekker vuil !!!( maar geen probleem mama haar wasmachine staat al klaar).
    Geniet nog met volle teugen van al die LEUKE sporten die je nog te wachten staan.

Grtjs Tante Anja, nokel Tom Tibo,Jelle,Jana & Sam

• 12 Mei 2014 - 22:32

Kathleen:

Waw Arne helemaal alleen in een kayak! COOL
    En ik zag dat er ook nog veel andere leuke sporten op het programma staan.
    veel plezier nog
    XmamaenpapaX

• 13 Mei 2014 - 07:40

Wendy(mama Fleur):

Goeimorgen fleurtje goed geslapen daar? Nu lekker gaan ontbijten dat gaan wij ook doen smakelijk en tot straks op de blog.Dikke kus papa,mama,lore,matts en xeno.xxxxxxxxxxx